nedeľa 30. novembra 2014

Šéfovia na zabitie 2

Včera večer sme sa rozhodli využiť sobotu na kultúrne vyžitie u nás, v kine. Kto už niekedy bol v kine v Partizánskom, vie, že rozhodnutie ísť sem do kina, zreje ťažko. Je to vďaka nepohodlným sedačkám, ktoré by už , našťastie, mali na budúci rok vymeniť, takže dosť bolo sťažovacieho okienka, prejdime na recenziu :D
 Nápad ísť do kina na tento film bol môj. Chcela som vidieť komédiu a neodradilo ma ani to, že som nevidela jednotku. Nenadväzuje to na seba, takže to bolo v pohode, čo sa tohto týka, v deji som sa nestrácala. Niektoré scény, kde sa chlapci dohadujú o všeličom možnom sa mi zdali pridlhé. Ale bolo tam aj dosť scén, kde som sa naozaj zasmiala, napríklad rajský plyn v šatníku, úvodná scéna v sprche alebo Kurt v predstavách v parochni ako Hanson a Kurt v parochni ako Hanson naozaj - ten rozdiel, no to ma fakt rozosmialo :D Aj kopu iných, ale takto z fleku si hneď na všetky nespomeniem.
Veľmi ma prekvapilo, keď som v záverečných titulkách videla, že Rexa Hansona hrá Chris Pine. Práve dnes s ním bol v telke film, Tak trochu šťastia, či tak nejako sa to volalo, no a odvtedy sa dosť zmenil. K lepšiemu, baby, to sa vám určite bude páčiť :D
Celkovo hodnotím film pozitívne, je to taký oddychovo - pohodový film, nad ktorým nemusíte veľmi premýšľať, stačí len pozerať a oddychovať. Ja si určite chcem pozrieť aj jednotku, aby som vedela, ktorá časť bola lepšia.
Chodíte radi do kina? Na aké filmy? 
M.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára