štvrtok 8. októbra 2015

Béžové pončo a jesenný hippies štýl


Jeseň je konečne tu! Áno, väčšina ľudí ju neznáša, lebo veď tma, zima, prechladnutie, mokro, dážď, atď...Ja naopak jeseň zbožňujem. Ponúka veľa možností. Prechádzky v krásne sfarbenej prírode, kopec dekorácii, ktoré si môžte vytvoriť doma s použitím prírodným materiálov a v neposlednom rade móda. Veľmi som sa tešila na chladnejšie dni, pretože keď som toto pončo videla v obchode, vedela som, že ho musím mať. Krásne zahreje, je z príjemného materiálu a v ľahko kombinovateľnej farbe. Oceňujem, že si ho môžem obliecť k rifliam akejkoľvek farbe. Tento jesenný outfit som zvolila, keď bol ešte jeden zo slnečnejších dni. Vybrali sme sa fotiť kabelku, ktorú som vyrobila a nakoniec som si ju aj nechala, keďže sa mi skvelo hodí k členkovým čižmičkám. Stále je však dostupná na zákazku a nájdete ju tu http://www.sashe.sk/MissMichelle/detail/hippies-style.

 Pončo- F&F, rifle- C&A, kabelka- Miss Michelle, čižmy- New Yorker, hodinky- Guess




0 komentárov:

Zverejnenie komentára