nedeľa 7. decembra 2014

Druhá adventná nedeľa alebo nedeľňajší relax

Tak a dnes tu máme pekne krásne druhú adventnú nedeľu. Počasie stále nevyzerá veľmi zimne a to, že sa blížia Vianoce nám pripomínajú akurát tak výzdoby v oknách na domoch a na mestských lampách. Čo sa však vôbec nevadí, pretože na to, aby sme prepadli predvianočnému zhonu máme ešte celé dva týždne. Neviem ako vy, ale ja už mám skoro všetky darčeky pre mojich rodinných príslušníkov nakúpené. Začala som v pondelok, pretože veľa som objednala z internetu a bála som sa, že by to do Vianoc nestihlo prísť. Ešte dokúpim nejaké maličkosti a mám to vybavené :)
Inak je tento mikulášsky víkend celkom úspešne za mnou, včera som bola v práci, večer sme si s priateľom pozreli Hobbita, keďže chceme ísť na tretiu časť do kina a ja som druhú nevidela, ale už to mám za sebou. Dnes je už relax, včera som si kúpila januárové vydanie EMMY ( EMMU si kupujem každý mesiac) a odporúčam vám ju, pre mňa je vždy plná inšpirácie, no a aj diár zadarmo na budúci rok poteší :) Ráno som piekla muffiny a potom som robila vianočný veniec na dvere, ešte ma zajtra čaká jeden, ale musia mi vyschnúť šišky.
Peknú adventnú nedeľu všetkým, užite v pokoji :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára