štvrtok 18. decembra 2014

Napiecť medovníčky- done! :)

Áno, áno, áno! Prvé tohtoročné pečenie je za mnou. Ako prvé som spravila medovníčky, i keď musím priznať, že možno aj po 4 - roch rokoch, keďže u nás to nie je vianočný top. Inšpirovalo ma to, že sú naozaj takým symbolom slovenských Vianoc a aj to, že každý tie medovníčky spomína...tak som aj ja upiekla nejaké a dúfam, že do 24. - tého ostanú dva - tri kusy na misku :D Mne sa páčia takéto klasické, len s orechom alebo hrozienkom, či brusnicou (oukej, skúšala som zdobiť kedysi, ale na to som amatér a nemám trpezlivosť). Podarili sa mi mäkké, to býva najčastejším problémom tohto druhu pečiva, no či aj mäkké ostanú, ukáže až najbližší čas.
Veľmi sa z nich teším a príjemným bonusom je krásne rozvoňaný dom. Vianoce prichádzajú!



0 komentárov:

Zverejnenie komentára