streda 17. decembra 2014

Retro a predvianočný čas

Vianoce sa nám pomaličky blížia, gazdinky upratujú, vypekajú, robí sa výzdoba, darčeky sa zháňajú a ja....ja dokončujem kabelky, ktoré mám rozrobené :) Dnes sa mi podarilo dať finiš aj na túto, zákazkovú, ktorá bude tiež ako vianočný darček (http://www.sashe.sk/MissMichelle/detail/retro). Veľmi sa z nej teším, lebo si myslím, že sa mi celkom podarila, je naozaj taká nadčasová a ja by som si ju kľudne nechala, ako každú :D
Aj mňa už však uchvacuje vianočná nálada a okrem toho, že sa chystám dnes postaviť stromček, už rozmýšľam, čo napečiem a vychádza mi to na mrkvové trojuholníčky, banánovú roládu, tiramisu, cupcakes a možno nejakú smotanovú ovocnú tortu, Uvidíme, čo z toho vyjde, v každom prípade, nechcem toho napiecť veľké množstvá, netreba sa zas prejedať predsa :D Darčeky už mám nakúpené všetky, aj zabalené, takže u mňa darčekový zhon nehrozí. Na Vianoce sa teším, v práci je toho veľa, tak už treba aj zrelaxovať, pooddychovať, načerpať sily na zrealizovanie nových plánov, zabaviť sa. Preto aj toto obdobie netreba brať tak vážne, ale užiť si ho, lebo patrí k Vianociam :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára