pondelok 12. októbra 2015

Van Cleef & Arpels Féerie Rubis


Predminulý týždeň som mala meniny, bolo Michaely. Bola som veľmi zvedavá, čo dostanem od priateľa, pretože ma stále napínal a nechal hádať a tipovať. Moje prekvapenie bolo o to väčšie, keď spoza chrbta vytiahol krásny obal tejto vône. Zdiaľky som si myslela, že je to iná vôňa a moje prekvapenie následne vystriedal údiv a smiech nad týmto výberom. Prečo? Pretože nič netušiac vybral rovnakú vôňu ako týždeň predtým, tiež na meniny, daroval môj ocino mamine. Vtipná náhoda :)

Parfém je úplná novinka a vonia - kúzelne! Predtým som s touto značkou nemala skúsenosti, musím však povedať, že vonia úžasne a samozrejme aj dlho. Vôňa je inšpirovaná rubínmni, čo napovedá už aj samotná farba flakónu a krabičky. Podľa oficiálneho popisu je to kvetinovo - ovocno - pižmová vôňa, striedajú sa tu tóny liči, čiernych ríbezlí, malín a ružového korenia. Rovnako tu môžeme cítiť aj magnóliu, fréziu, pivonku a dúhovku, v samotnom základe sa nachádza aj stopa cédra, santalového dreva, musku a fazule tonka.

Určite odporúčam. Ja osobne si ju budem šetriť a používať ju chcem hlavne na večerné príležitosti. Vtedy podľa mňa vynikne najviac. Parfém síce nie je najlacnejší (od 62 eur), ale oplatí sa a spraví radosť. Mne čo sa čuchu aj očí týka :)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára