štvrtok 15. októbra 2015

Marsala


Tento mesiac znova pribudli nejaké nové kúsky do môjho šatníka. Rozhodla som sa sem pridať len tie, ktoré sú vo farbe marsala- je to taká tmavšia bordová- alebo s ňou majú niečo spoločné. Veľmi som si túto farbu obľúbila a pravdupovediac už mám vyhliadnuté aj jedny členkové čižmičky v rovnakej farbe. Darmo, nákupná maniačka :D Myslím si, že je to farba na jesenno - zimné obdobie ako stvorená a nám tmavovláskam ešte aj mimoriadne pristane.
Na túto chladnejšiu sezónu som si podľa EMMY už dávnejšie vybrala a zaumienila, že potrebujem chcem niekoľko kúskov do môjho šatníka. Prvým, ktorý som si chcela kúpiť už minulú sezónu, ale nestihla som, bol klobúk. Tento marsalový sa mi veľmi páčil a našla som ho na prvý šup pri jednou extra krátkom nákupnom záťahu v New Yorkeri. Stál cca 14 eur, čo je super cena. Jeden mínus je jedine ten, že na visačke bolo napísane one size, ale doma som zistila, že vnútri bolo napísané XL, L, čiže mi je trošku veľký. Inak je super a rada ho nosím.


Šatku som videla tiež v New Yorkeri, konkrétne pri pokladni, tak som ju hneď dala ku klobúku. Nosiť ju chcem na kabelke, v lete ju použijem na nejaký pin - up look do vlasov. 
Sveter som si kúpila u nás v meste v jednom neznačkovom no name obchode. Už dlhšie som okolo neho chodila, páči sa mi na ňom dievča s čiapkou ( čiapka má podobnú farbu ako klobúk, nie úplne, ale dá sa to spolu nosiť ),  ktorá je ako keby naozajstná. Veľmi dobre sa kombinuje k svetlým aj tmavým rifliam.


Pančušky som si v podstate kúpila aj nekúpila. Kúpila som si EMMU a ony boli ako príloha. V obchode mali na výber len čierne a tieto. Neboli tak celkom moja veľkosť, ale keď som videla kombináciu bordovej so šedou, riskla som to a spravila som dobre. Sadli mi a ja už sa teším, kedy ich nakombinujem.


Aká farby sú na jeseň vaše obľúbené?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára