nedeľa 11. októbra 2015

Kabelkovanie I.

Posledné týždne boli dosť hektické. Okrem mojej štandardnej práce som mala aj kabelkové zákazky, čiže nestíhala som nič. Určite to poznáte, veci, ktoré treba vybaviť sa vám kopia, neviete, čo skôr, tak robíte piate cez deviate a výsledok je vždy rovnaký- rozrobené máte všetko a dokončené nemáte nič. V každom prípade, vyhovuje mi to viac ako keď mám tej práce menej. Áno, asi som rozdvojená osobnosť :D
Toto je len pár kabeliek, ktoré som nedávno robila. Zmenila som trocha štýl a okrem precízneho prepracovania som sa rozhodla trocha sa pohrať aj s balením. Okrem iného mám aj nové handmade štítky a čoskoro mi majú prísť aj visačky. Pomalými krôčikmi sa so svojou tvorbou snažím napredovať a dúfam, že sa mi to aj darí, pretože spokojná zákazníčka, to je môj cieľ.

Strapcová kabelka je mojím posledným vytvoreným kúskom zatiaľ. Kombinované sú dva materiály hnedých odtieňov. Bohužiaľ, link na sashe ešte nemá, ale čoskoro bude! :) Zatiaľ len malá ukážka:


Tento kabelkový mech s potlačou ruží som už robila veľakrát, tentokrát som však na želanie zákazníčky pridávala aj odnímateĺné popruhy na plecia. Kabelku nájdete tu:
 http://www.sashe.sk/MissMichelle/detail/red-roses-bag


Béžovú listovú kabelku som si vyrobila pre seba na kamarátkinu svadbu. K šatám som žiadnu ani nehľadala, hneď som vedela, že si nejakú vyrobím. Dostupná je tu:


Čiernu listovú kabelku som vyrobila pre kamarátku. Podobnú som robila aj pre seba na ples. Avšak táto má na prednom diely menšiu sovičku a namiesto kamienkov je vybíjaná pyramídkami. Odkaz tu:


Wild flowers kabelku už určite poznáte. Na blogu som ju už predstavila a musím povedať, že som ju už na zákazku robila veľakrát. Tentokrát som ju zákazníčke poslala aj s originálnou kľúčenkou a krabicou ozdobenkou v ľudovom štýle. Tu:





0 komentárov:

Zverejnenie komentára