piatok 23. októbra 2015

Trubičková torta


Veľmi ma baví varenie a pečenie. Milujem príležitosti, kedy sa môžem v tomto smere realizovať. Je to pre mňa určitá forma relaxu a uvoľnenia. Rada si prezerám rôzne recepty a tipy na dobré jedlo. Často najprv niečo uvarím/ upečiem podľa receptu, ale na druhý krát už mením ingrediencie, čas pečenia, postup. Hrám sa s tým a som rada, keď sa mi niečo podarí. Naopak, zúrim, keď niečo neodhadnem, presolím, prekorením. O to väčším zadosťučinením pre mňa je, keď sa všetko vydarí a mojim ochutnávačom chutia kulinárske výtvory od mojej osoby.
Teraz cez víkend sa naskytla príležitosť, kedy som mohla upiecť z lásky pre jedného rodinného príslušníka tortu. Už dlhšie som si prezerala trubičkové torty a taký ten naturálny štýl, kde prevláda hlavne kopec ovocia. Priznám sa, že sa mi to páči oveľa viac ako rôzne marcipánové výtvory, ktoré sú síce krásne, ale....Proste teraz dom fanúšik týchto a už mám v hlave mnoho nápadov na ďalšie torty takéhoto typu. Na túto som si vybrala osvedčený recept torty a potom som už len zdobila, trubičky poukladala po obvode a nakoniec zaviazala mašľou. No, veľmi som na ňu hrdá, čo vám budem písať :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára