pondelok 22. decembra 2014

Maxim E. Matkin- Žiadne prudké pohyby

Ďalšia kniha od Matkina prečítaná. Priznám sa, že čím viac ich mám načítaných, tým viac sa mi zlievajú do seba. Pre mňa sa v nich opakujú niektoré prvky- netradičné postavy, netradičné vzťahy medzi nimi, netradičné, ale zároveň i očakávané rozuzlenia.
Žiadne prudké pohyby je kniha o dvojvaječných dvojčatách- Sakrišovi a Chrastovi. Sakriš je hasič, umrel mu pri nehode kolega hasič, má pocit vyhorenia, preto dá výpoveď, no na dovolenke v Grécku, kde hľadá bratovu ženu, stretne Doktorku, a áno, dajú sa dokopy a áno, vráti sa do práce.
Chrasta má zas vyhorené manželstvo, žena mu po roku nekomunikácii ujde hľadať odpovede na otázky do Grécka. Do toho sa mu pripletie kamarátka z detstva, Sýkorka. Áno, manželstvo sa mu rozpadne, áno jeho žena je lesbička a áno, dá sa so Sýkorkou dokopy.
Aj keď dej vyzerá banálne, kniha bol taký priemer, čakajú vás netradičné situácie, zápletky sú však celkom jasné. Oceňujem, že tam boli prvky, ktoré ma donútili byť zvedavou ( sms-ky ESTE 21, ESTE 18, ESTE 4 alebo fakt, že až ku koncu knihy sa dozvedáme, prečo Chrastovo manželstvo bolo nefunkčné)
Ako oddychovka fajn, ale mám pocit, že aj lepšie knihy od Matkina som čítala.
                                                        zdroj: martinus.sk

0 komentárov:

Zverejnenie komentára