utorok 30. decembra 2014

Chloé - Love story

Poznáte to. Vôňa je jedna z vecí, ktorá nás identifikuje. Niekto má rád sladké, ťažké vône, niekto korenisté, iný uprednostňuje citrusové. Jedno nás ale spája- každý má vôňu, ktorá je preňho absolútne lákavá a nevie si predstaviť, žeby bez nej začal deň, proste má tu pravú. Často to trvá roky, kým človek nájde tu správnu a vyskúša medzitým kopu iných.... Ja mám dve a dnes vám jednu predstavím.
Začalo sa to nevinne. Listujem si v novej EMME a tam reklamná voňavá strana. Pozerám, Chloé. Tú modelku odniekiaľ poznám, hovorím si. Zisťujem, že je to herečka, ktorá hrala v Harrym Potterovi, aj v Gossip Girl. Odstránim fóliu, aby som vyskúšala vôňu....a vtedy to prišlo. Nádherné, sladké vône, ktoré zodpovedajú názvu Love Story. Zapnem telku a tam to beží. Romantická reklama, Clémence na bicykli, Clémence spieva, francúzska pieseň v pozadí. Vedela som, že ju musím mať. A na Vianoce som sa dočkala :)
V oficiálnom popise sa píše, že základ tvorí pižmo a céder, hlavu tvorí neroli a srdce kvet pomarančovníka. vonia skutočne nádherne a vždy, keď si ju nanesiem, každý ju cíti a každý mi ju zatiaľ pochválil. Navyše, vydrží naozaj dlho, ešte o pár dní, keď si oblečiem rovnaký sveter, cítiť na ňom, že som Chloé použila. Spokojnosť :)
Keďže ja sama som pred Vianocami zháňala parfumy, odporúčam na www.parfums.sk, tam sú ceny v pohode.
 Parfum- Chloe Love Story, hodinky- Guess, kabelka- Letter, Miss Michelle Style (http://www.sashe.sk/MissMichelle/detail/letter)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára