piatok 26. decembra 2014

Vianocovanie

Štedrý večer aj so štedrou večerou je už za nami, taktiež aj prvý sviatok vianočný a ľudia ako som ja už určite nevedia doma obsedieť. Dve knihy už mám prečítané, filmy, čo som chcela vidieť, už mám viac- menej pozreté, na prechádzky s Dakym chodím aj mimo vianočného obdobia, čiže tu sa zmena nedeje, cvičím, či je piatok či sviatok, kabelkám sa tiež venujem nepretržite...a už by som aj šla do práce! :D Ja som ten typ, čo neuznáva celodenné ničnerobenie, a preto sa snažím sviatky zahnať celodennou aktivitou. Dnes ráno som začala tvarohovou tortou, pokračujem ,, fotošútom ´´ ďalšej dokončenej kabelky, dočítala som knihu a snáď mi to do večera, kým pôjdem von, rýchlo ubehne. Zajtra by sme chceli ísť do kina, v nedeľu na výlet, v pondelok na oslavu, v utorok na chatu....Dobre, už verím, že aktivít bude dosť, aby ma cez sviatky neporazilo :)
Užívajte sviatky po svojom a robte, čo vás baví!
Darčeky...
Tvarohová torta
Prestieranie štedrovečerného stola

0 komentárov:

Zverejnenie komentára