utorok 2. decembra 2014

Winter is coming...

Všetci to dobre poznáte. Dni sa skracujú, tma sa zakráda čoraz skôr, zima zalieza až pod kožu, sneží, prší, vonku to vyzerá všelijak, len nie lákavo. My sme prvú adventnú nedeľu strávili pekné chvíle  (priateľ by protestoval, lebo neznáša, keď ma musí fotiť :D) v parku, v Brodzanoch. Je tam naozaj krásne a keďže som si kúpila novú čiapku, konečne som mala možnosť otestovať ju v teréne. Veľmi sa mi páčila už dávnejšie v F&F a cez víkend boli 30 % zľavy, tak prečo ju neúpiť :D Navyše sa mi hodila k mojej crossbody taške (http://www.sashe.sk/MissMichelle/detail/snowflake).
Veru, s tými šedivými dňami to nevyzerá ktovieako, ale mňa veľmi utešuje vyhliadka na Vianoce. Pokoj, pohoda, dobré jedlo, čas na navrhovanie ďalších kabeliek, prečítanie nejakej knihy a filmy, ktoré som si nestihla pozrieť, alebo filmy, ktoré som už stokrát videla, ale je to vianočná klasika. Juuuj, hneď mi je lepšie a teplejšie. Aj napriek tej zime a tme za oknami :)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára