sobota 4. apríla 2015

Čierny princ


Keďže jar je časom nových začiatkov, rozhodla som sa aj ja začať niečo nové a to na jednom z mojich najobľúbenejších polí -  t. j. na tom kuchárskom. Samozrejme, mám svoje stálice, ktoré pečiem na Vianoce, na Veľkú noc, ale vždy sa snažím pridať k nim aj niečo nové, čo ma zaujalo na internete. Tento rez je pre ľudí, ktorí zbožňujú extrémne čokoládové veci. Takže zadovážime si nasledovné:
Spodný korpus:
250 g tmavých sušienok- ja som použila Hobbits
100 g masla
1 vajce
6 ks Siesta XXL - použila som mliečne

Krém:
500 g tvaroh - jemný
100 g práškový cukor
40 g kakao
1 ČL vanilková aróma
1 vajce

Poleva:
100 g horká čokoláda
50 g biela čokoláda
100 ml smotana na šľahanie

Postup:
1. Sušienky rozdrvíme na sypký prášok, pridáme maslo a vytvoríme hmotu, ktorú rovnomerne rozprestrieme na malý, hlboký plech alebo inú menšiu formu. Potrieme rozšľahaným vajcom a naukladáme Siesty. Odložíme do chladničky. Trúbu si zapneme na 180 stupňov a necháme vyhriať.
2. Tvaroh vymiešame s cukrom, vanilkovým extraktom, vajcom a kakaom. Poriadne vymiešame.
3. Plech vyberieme z chladničky a navrstvíme tvarohový krém. Dáme do rúry a pečieme 50 - 60 minút. Potom rúru vypneme a ešte cca 10 minút necháme plech s otvorenými dvierkami v rúre.
4. Keď sa nám rez vychladne, začneme pracovať na poleve. Smotanu na šľahanie dáme variť, ale neprivedieme do varu. Pridáme na kúsky nalámanú horkú čokoládu, vymiešame a vylejeme na rez. Na vodnom kúpeli si roztopíme bielu čokoládu, spravíme kopčeky na horkej čokoláde bielou čokoládou a potom vidličkou vytvarujeme rôzne tvary. Hotovo :)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára