nedeľa 29. marca 2015

Šialené nožničky alebo divadlo netradične


Bola som už veľa krát v divadle. Najčastejšie v Národnom, ale aj Divadlo Andreja Bagara je mi už dôverne známe. Na Šialené nožničky som sa rozhodla ísť po tom, čo na mňa priateľ stále naliehal, že to chce vidieť.
 Hrajú ich v Teátro Wüsttenrot a dlho som číhala na lístky, lebo boli stále vypredané. Cena lístkov bola 16 12 a 8 eur. My sme mali tie za 12 eur, ale myslím, že spokojní sme boli všetci, pretože miesta na sedenie boli veľmi blízko pódia, čiže hercov sme si užili naozaj zblízka.
O čom Šialené nožničky sú? O šialenom kaderníckom salóne, o šialených návštevníkoch a nakoniec aj o vražde. Ktorú vyšetrujú dvaja vyšetrovatelia po slovensky. Vraha usvedčia sami diváci prostredníctvom otázok, dôkazov a vždy sa to môže skončiť inak :) Nie je núdza o vtipné momenty a vtipné scénky. Keď máte chuť zabaviť sa, určite je toto správna voľba.
Cena vstupeniek: 16 eur, 12 eur alebo 8 eur.
Dĺžka predstavenia: cca 2 a pol hodiny.
Hrajú: Peter Kočiš, Karin Olasová, Lucia Vráblicová, Přemysl Boublík, Juraj Hrčka, Dušan Szabo.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára