pondelok 3. novembra 2014

Dušičkový víkend

Tento rok nám jesenné sviatky vyšli nezvyčajne na víkend. Mali sme možnosť zaspomínať si na svojich blízkych, ktorí už s nami nie sú, vzdať im úctu tým, že im zapálime na hrobe sviečku a položíme kvety/ veniec. Okrem toho to bol (aspoň pre mňa) aj čas na premýšľanie o tom, ako si treba vážiť blízkych ľudí, kým ich máme pri sebe, uvedomovať si, čo pre nás znamenajú, kým nie je neskoro....
Chodenie na hroby je na Slovensku zaužívané už dlho. Čo sa však v posledných rokoch tiež rozvinulo, sú mnohé halloweenske párty. Priznávam, že aj ja som tento rok na jednej bola a mala som z toho zmiešané pocity. Predsa len, je to trošku morbídne a neviem, či je zrovna úctyhodné oslavovať blízkych, čo už nie sú s nami, týmto spôsobom. Ale nie som žiadny moralista a ani nikoho za to neodsudzujem, minulý rok som aj ja bola za Morticiu z Adamsovcov. Tento rok som bola sama za seba, to je moja naj maska :)
A čo vy? Boli ste na nejakej halloweenskej párty alebo to neuznávate? Prežívate tieto sviatky radšej v kruhu rodiny?
Rozsvietený cintorín u nás, v Šimonovanoch...
Naozaj mini ochutnávka z halloweenskej párty...


0 komentárov:

Zverejnenie komentára