sobota 15. novembra 2014

Moderná klasika

Včera som bola nakupovať. Zasa raz, neplánovane, pred výplatou (už si nič nekúpim, celý december, ani zvyšok novembra!...Ok, tomuto ani ja neverím, hh). Kúpila som si:
- bielu košeľu- všade, v každom návode, článku, manuály, sa píše, že žiadnej žene by nemala v šatníku chýbať dobre padnúca biela košeľa. Súhlasím. Doteraz som žiadnu nemala, ale zisťujem, že je to naozaj tak! Dá sa kombinovať s hocijakým náhrdelníkom, s nohavicami rôznych farieb a typov (rôzne strihy, rôzne príležitosti, rôzne farby), pod svetre, pod saka alebo len tak, samostatne. Milujem ju a to ju mám len deň! Uvidím, čo budem hovoriť, keď sa mi bude špiniť a bude ju treba prať :D (v New Yorkeri)
- šedé nohavice- tento týždeň som čítala, že znova prichádzajú do módy nohavice, tzv. acid- ako keby vypratý štýl. Myslím, že už aj minulý rok boli trendy. Ja som si ich kúpila, pretože stále nosím čierne nohavice (zoštíhľujú, čo si budeme nahovárať) a chcela som ďalšie čierne, ale tieto sú takmer čierne, a tak to bude aj zmena. Je to jeggins typ, čo osobne nepreferujem, ale sú hrubšie ako džegínsy, ktoré som doteraz videla a skvele mi sadli na postavu, tak som si ich kúpila (v C&A).
- náhrdelník s kráľovsky modrými sklami a so striebornými sklami- ja som náhrdelníkový  maniak. Začalo sa to na strednej, v druhom polroku, vďaka jednej mojej spolužiačke, ktorá stále nosila nejaké prívesky, náhrdelníky, náramky. A odvtedy ma len veľmi zriedkavo uvidíte bez náhrdelníku, naozaj si ho dávam skoro do každého outfitu. Je to už závislosť a vždy, keď idem nakupovať, väčšinou si odnesiem aj nejaký ďalší domov. Čím výraznejší, tým lepši. Videla som krásny v H&M, bordový so zlatou retiazkou, ale cena ma odradila. Tak mám tento, ale som s ním tiež extra spokojná :)





0 komentárov:

Zverejnenie komentára