sobota 1. novembra 2014

F&F svetre- kamienková krása

Máme tu jesenný čas, blíži sa nám zima a tým pádom čoraz viac siahame po svetroch a iných teplých vlnených doplnkoch. Ja som sa tiež rozhodla doplniť zásobu zimných svetrov, no a tieto z Tesca značky F&F ma veľmi zaujali farbami a kamienkovými aplikáciami. Najprv sa mi zdali príliš drahé, predsa len dať za jeden sveter viac ako 30 eur je už celkom dosť. Ale potom prišli zľavy, ktoré ma prinútili pri regáloch zastaviť a toto je výsledok: bledý béžový za cca 23 eur a modrý za 20 eur. Oukej, priznávam bez mučenia, že ten modrý mi kúpil priateľ :)
Všimla som si aj, že k svetrom tam majú aj rukavice a čiapku v rovnakej farbe a s kamienkovými aplikáciami a keďže je zas zľavový čas, nie je vylúčené, že pri najbližšej zásobe sa moja kolekcia rozšíri :D
Svetre sú veľmi mäkkučké, dobre sa nosia a ja len dúfam, že mi dlho vydržia.





Ešte jedna fotka v svetri...
Čo vy a svetre na jeseň/ zimu 2014/2015? Už ste nakupovali alebo vás to ešte len čaká?
Vaša M.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára