streda 5. novembra 2014

Parisian night

V piatok som bola nútená ísť do mesta a zháňať šaty na halloweensku párty. A viete ako to býva. Č hľadáte, nenájdete, ale nájdete niečo iné. To sa stalo aj mne, kvôli šatom sme zavítali aj do čínskeho obchodu (a to tam teda skoro vôbec nechodím) a tam táto skvelá mikina. Zaujal ma nápis PARIS a Eiffelovka naopak. Potom som si ju obliekla a zistila, že mi úplne sedí. Hmm, rozmýšľala som, toto si môžem dať do športového outfitu, aj do ležérno- elegantného. Kukla som sa na cenovku- 7 eur (len)! Bolo rozhodnuté. Je aj príjemná na dotyk z vonku, aj z vnútra. Poviem vám, aj keby mi vydržala len jednu sezónu, určite sa oplatila :)
Mala som ju v piatok, aj v nedeľu. Fotky sú len taká skúška nového foťáku, ale už keď je tam aj tá mikina, tak nech sa páči :)





0 komentárov:

Zverejnenie komentára