sobota 29. novembra 2014

Dale Carnegie- Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

Keď mi priateľ prvý krát povedal, čo to číta (práve túto knihu), pomyslela som si jedno- panebože, ďalšia psycho- motivačná blbosť, ktorá človeku hovorí, ako má zmeniť myslenie a podobne. Bolo mi čudné už len to, že to vôbec číta, pretože je zarytým odporcom knihy Tajomstvo a jej podobných kníh. Avšak, ja ako správny knihomoľ a zvedavec a fanúšik Tajomstva (no a čo!), som si na nete vyhľadala, čo to je, o čom to je, nech nepovie, že kašlem na jeho záujmy :D
Dale Carnegie bol z USA a toto je len jedna z jeho mnohých publikácií. Má na svedomí úspech mnohých významných ľudí, hlavne z oblasti biznisu a medzi inými aj Warrena Buffeta, vďaka svojím kurzom, kde učil ľudí ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí, ako s nimi komunikovať a jednať v rôznych situáciách.
Tak som si povedala, že aj ja dám tejto knihe šancu a....dobre som urobila! Je to jedna z naj kníh, aké som mala možnosť prečítať. Je popretkávaná príbehmi ľudí, ktorých životné situácie slúžia ako príklad k tomu, čo nás chce autor naučiť.
Kým si ju neprečítate a nevyskúšate vo svojom živote, neviete, o čom to je. Ja musím povedať, že sa ju snažím využívať v každej situácií a je to naozaj nápomocné. Pretože nie je to ako Tajomstvo- pozitívne mysli na niečo a ono to do tvojho života príde. Je to niečo viac.  Sám musíš zmeniť prístup v komunikácii s ľuďmi, oni si to všimnú a tvojou odmenou bude viac priateľov, viac známych, viac kontaktov, viac úspechov v práci. ODPORÚČAM :)
                                                        Zdroj: martinus.sk

0 komentárov:

Zverejnenie komentára