utorok 4. novembra 2014

Fotoaparát Benq G1 alias Pierre

V piatok som tento foťák zbadala prvýkrát a zaujal ma. Najprv obalom (som predsa žena a mám rada pekné veci) a potom, keď som ho chytila a vyskúšala pár efektov, nejako ma dostal. Vyhľadala som si ho na internete, v nedeľu som zašla do elektra a teraz som už hrdá majiteľka :)
Mám doma síce jeden veľmi dobrý fotoaparát- Nikon, digitálnu zrkadlovku-, ktorý fotí výborne, ale chýbajú mi na ňom efekty, čo sa dajú nastaviť hneď pri fotení. Samozrejme, dajú sa vykúzliť dodatočne, na počítači, ale na to nemám čas  som lenivá.
Tak som sa rozhodla kúpiť si ho. Budem ho využívať na fotenie fotiek na blog, pri cestovaní (je ľahší ako zrkadlovka), ale kabelky budem naďalej fotiť vo fotostane zrkadlovkou. Oficiálne meno tohto krásavca je Benq, model G1, ale budeme ho volať Pierre, lebo s tým obalom vyzerá tak francúzsky a tak trochu retro :) Stál ma 80 eur plus pamäťová karta (7 eur), no a ten obal bol k nemu zdarma.
Fotky s efektami...



Toto je on....


0 komentárov:

Zverejnenie komentára