utorok 25. novembra 2014

DIY- Vianočná ikebana- ľahko, rýchlo a lacno

Táto nedeľa bude prvá adventná a keďže ja veľmi rada vianočne vyzdobujem dom vlastnou tvorbou, tak bol najvyšší čas začať!

Potrebujeme:
- kôš alebo misku do ktorej budeme aranžovať (mali sme doma, takže som to využila)
- čečinu ( zo stromu na záhrade)
- šišky ( zo stromov na záhrade)
- vianočné ozdoby (vianočné mini gule z Kiku- 1 euro)
- stuha na mašle (Kik- 1 euro)
- sviečka (ružová, stredne veľká, Kik- 1,30 eura)
- sprej strieborný (Tesco- 1,50 eura)
Náklady prepočítané na konečnú spotrebu:
- sprej- 0,50 eura
- stuha- 0,50 eura
- sviečka- 1, 30 eura
- vianočné gule- 0, 50 eura
Spolu: 2,80 eura
Naaranžujeme si čečinu do koša
Do stredu si upevníme sviečku a šišky podľa vlastnej fantázie ponalepujeme lepidlom (ja som použila taviacu pištoľ)
Pridáme vianočné gule (mala som aj malého pomocníka :)
A spravíme mašle- na vrch koša a na sviečku...

Nastriekame strieborným sprejom a počkáme, kým zaschne...
A máme hotovo :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára