streda 19. novembra 2014

Snow flake alebo zima sa blíži

Tak dnes máme 19.-teho novembra a snehu zatiaľ nikde. Neviem ako vy, ale ja by som už nejaký tento rok aj privítala, predsalen Vianoce sa blížia a také bez snehu nie sú ....vianočné :D Minulý rok ho veru veľa nebolo, tak dúfajme, že tento rok sa to polepší a užijeme si kopec šantenia v snehu, lyžovanie, korčuľovanie. Osobne uprednostňujem peknú podvečernú prechádzku, keď môžem ako prvá robiť stopy v čerstvo napadanom snehu a popritom sledovať krásne vianočné výzdoby na domoch a v dvoroch. Strašne sa už na to teším! :)
Ja som si už však vianočno- zimnú náladu spravila. Cez víkend som dokončila crossbody tašku, ktorá je z kvalitnej šedej kože a aplikovala som na ňu vybíjanú snehovú vločku (preto Snow flake). Ako všetky, aj táto moja kabelka je na predaj (http://www.sashe.sk/MissMichelle/detail/snowflake), ale poviem pravdu, dala som si ju raz von, aby som ju ukázala priateľovi, no a potom ešte raz a ešte a už je asi moja (asi 40.-ta kabelka) :D Stále je však na predaj, ale už kus na zákazku.
K veci, spravila mi normálne vianočnú radosť (bodaj by nie, asi je to môj prvý vianočný darček odo mňa pre mňa), že som si včera nakúpila veci na vianočnú ikebanu. Takže cez víkend by som ju rada spravila a určite sa to tu objaví aj ako DIY.
A čo vy? Tešíte sa na zimu a Vianoce alebo ešte nevnímate, že nám to už pomaličky klope na dvere? :)

Snow flake....







0 komentárov:

Zverejnenie komentára