piatok 31. októbra 2014

James Blunt v Bratislave

V utorok 28.-ho konečne prišiel ten deň. Čakala som naň od mája, keď sa ma môj priateľ opýtal, či by som k meninám nechcela lístky na Jamesa Blunta. Oukej, povedala som (v máji, aj keď meniny mám až na konci septembra :D). Plní očakávaní sme sa vybrali do Bratislavy a....boli sme unesení! James síce zahral až pol hodinu po predkapele ( Zuzana Mikulcová a jej band), ale to čakanie rozhodne stálo za to. Spieval hodinu a trištvrte a okrem tradičného pozdravu, ktorý dávajú všetci zahraniční ( ahóóóóóóóóóóóój BratYslava- náročky s tvrdým Y, lebo tak tvrdo to skutočne povedal), sa prejavil ako veľmi vtipný chlapík s pohľadom masového šialeného vraha ako podotkol môj drahý. A ten spev!!! Skutočne by ste nepočuli rozdiel medzi spevom naživo a tým z rádia- spieval veľmi čisto, žiadne falošné tóny, skrátka a jasne pán Spevák. Zážitok sme si teda odniesli skvelý a už len ostáva dúfať, že sa možno už čoskoro dostaneme zas na niekoho svetoznámeho, ktorý bude rovnako famózny ako James :)
Pripájam fotky ako dôkaz....
Lístky...

James Blunt- skvelý, úžasný, famózny :)


S priateľom čakáme na Jamesa Blunta

Aegon aréna jasá...

James naučil publikum nový spôsob koncertovej romantiky, ktorý sa naučil v Číne- zapnúť svetlo na telefóne. Veľmi rýchlo si to všetci osvojili...

Odporúčam každému takýto koncert. Človek výborne vypne, zabudne na prácu, školu, problémy, na čokoľvek... Ste tam len vy a plná hala ľudí, ktorých zaujíma to isté, čo vás. Skvelá hudba interpretovaná výborným spevákom.
A ako to máte vy? Chodíte radi na koncerty? Ako často a na aké?
Vaša M.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára