sobota 25. októbra 2014

Camel coat

Milí moji čitatelia!
Pozeráte Nákupné maniačky? Ja sa občas, keď mám čas, nechám zlákať na tému týždňa a potom sa zapozerám. Niekedy je to pre mňa inšpirácia v rámci módy, nehovoriac o tom, že je to psychologická sonda do duší nákupných maniačok :D Témou tohto týždňa bol kabát. Maniačky si vybrali rôzne kabáty- či už prevedením, dĺžkou, farbou. Mňa najviac zaujal ten modrý zo stredy, ale myslím, že mne by nepristal a asi by som na taký strih ani nemala odvahu. Ja som si však kúpila v utorok krásny, béžový , s aplikáciami, ktorý mi siaha asi do polovice zadku. Je do áčka a už dlho som zháňala nejaký presne takejto farby, nakoniec som ho našla v Tally Weijl. A aby som nezabudla, veľmi sa mi na ňom páči kožušinka na kapucni.
Na fotky som dala kabát, topánky s ktorými ho budem nosiť, náhrdelník a kabelku.







Kabát- Tally Weijl, náhrdelník- F&F, kabelka- MissMichelle (http://www.sashe.sk/missmichelle), čižmy- Yorky DAK

0 komentárov:

Zverejnenie komentára