nedeľa 5. októbra 2014

School girl

Keďže som písala, že môj blog bude aj o móde, pridávam sem prvý príspevok o outfite. Celý outfit vznikol na základe kabelky. Kabelky už dlhšie navrhujem a vyrábam a presne takúto som potrebovala. Evokuje vo mne školu a školské povinnosti, možno aj vďaka typu držania kabelky. Zvyšok outfitu som doladila už postupne. Rozhodla som sa pre čiernu sukňu s čipkovým okrajom, čo je teraz na jeseň IN. Sveter som zvolila dlhší ako sa na chladnejšie obdobie patrí. Ešte nebola taká zima, tak som si pod sveter dala len tričko na ramienka, ale s ubúdajúcimi stupňami by som zvolila čierny jednoduchý rolák. Celé som to doplnila výrazným čierno- zlatým náhrdelníkom a červeným rúžom. Miesto na fotenie sme zvolili príznačné- budovu Spojenej školy.
Tak aj takáto bola moja dnešná nedeľa :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára