štvrtok 5. februára 2015

Poďme na ples....alebo plesový manuál pre začiatočníkov

Dlho (už snáď od novembra) som váhala, či ísť alebo neísť na ples. Nakoniec sa to všetko nejako zomlelo v prospech plesu. Aj som sa potešila, lebo každý rok si hovorím, že pôjdem a nejdem a teraz idem :D Po prvotnej radosti však prišlo vytriezvenie. Predsa len ako žena mám samozrejme kopu problémov, čo s outfitom. Preto malý manuál ako postupovať, keď sa rozhodnete ísť na ples.
1. Šaty
Najprv si treba stanoviť rozpočet a podľa toho postupovať. Požičanie šiat stojí tak od 50 eur vyššie. Výhodou je, že si naozaj môžete zaobstarať veľkú róbu, akú si za tie peniaze nekúpite. Ja ako nevýhodu vnímam, že žijem v malom meste a tým pádom sa veľa šiat z požičovní každoročne objavuje na plesoch. Pokiaľ teda nechcete mať okukané šaty po niekom, určite si zaobstarajte nejaké z obchodu. Dá sa nájsť aj naozaj originálny kúsok za super cenu. Ja som také našla, stáli ma 55 eur a páči sa mi, že si ich budem môcť dať aj na ďalšie akcie. Sú dlhé, čierne, vrch majú čipkovaný a ozdobený kamienkami.
2. Kabelka
Väčšina z nás určite má doma kabelky na spoločenské príležitosti. Malé, do ruky, s retiazkou na rameno, elegantne ozdobené. Samozrejme, aj ja také mám, ale keďže kabelky navrhujem a vyrábam, tak túto som si vyrobila exkluzívne z lásky pre seba :) Ozdobená kamienkami a v strede je strieborná sovička, ktorá sa mi páčila a vnímam ju ako zaujímavý detail a oživenie. Kabelka je so striebornou retiazkou, ktorá je všitá v podšívke a dá sa jednoducho a rýchlo skryť.

3. Topánky
Tie som vôbec neriešila. Šaty sú dlhé, tak mi ich vôbec nebude vidno. Samozrejme, zvolím také, čo sú spoločensky prípustné. Sandáliky s remienkami, strieborné alebo čierne a pančušky bez prstov. Áno, som odchovanec na Nákupných maniačkach a viem, čo to tam tí stajlisti stále omieľajú dokola. Že silonky do topánok s otvorenou špičkou nepatria!
4. Doplnky
Jedinou ozdobou budú malé náušničky, strieborné, s kamienkami a strieborná spona do vlasov. Tá ale ešte nie je istá. Inú bižutériu nezvolím. Šaty majú bohato zdobený vrch a bolo by toho už príliš.
5. Kozmetika
Okrem klasiky (mejkap, čierna linka, čierna ceruzka, púder) som si kúpila veci, ktoré mi budú ladiť s celým zovňajškom. Zvolila som hlavne sýto-tmavoružový rúž (Miss Sporty, odtieň Hot Berry, krásna vôňa) a sýto- tmavoružový lak na nechty s trblietkami a holografickým efektom. Oči si spravím s použitím čierneho a strieborného tieňa, samozrejme, ceruzka a linka musia byť.

6. Vlasy
Tak toto bude najväčšia záhada. Síce som pôvodne chcela ísť ku kaderníčke, potom som tento plán zavrhla z úplne jednoduchého dôvodu - nechcem nič zložité. Snáď natočené a vzadu trochu natupírované vlasy zvládnem aj sama. Radím však každej žene, aby si to doma vopred skúsila. Lebo v deň plesu je už neskoro plakať nad rozliatym mliekom.
7. Ples
Najdôležitejšia rada znie: užiť si ples. V tom mojom prípade sa to snažím nebrať tak vážne. Je to miestny ples, žiadny Ples v opere a tak stavím radšej na dobrú náladu, skvelú spoločnosť, perfektné jedlo a zábavu až do rána :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára