nedeľa 15. februára 2015

Valentínska večera v Modene

Včera bol Valentín, áno, to všetci veľmi dobre vieme. Keďže srdiečka a ružová a červená farba sú asi všade, priblížim skôr včerajšiu večeru v Modene, vo Veľkých Bieliciach. Fotky nie si v kvalite, akú by som si želala, ale keďže som nemohla použiť blesk, som rada, že som rada :)

Ako predjedlo sme si dali krevety na bielom víne s balazmikovým olejom a čerstvým pečivom. Bolo fakt výborné.
Druhé predjedlo, čo sme mali boli slané mini šišky so syrovým dipom, s prossciuttom a rukolou. Tiež sa im to podarilo.
 Polievka bola prepeličí vývar s domácimi rezancami. Tu bol prvý zádrheľ. A rovno dva. Polievka bola skoro studená a rezance boli hocijaké, ale určite nie domáce. To proste rozoznáte. Chuť bola obstojná.
 Hlavné jedlo sme si dali cestoviny. Taglliatelle s dubákmi, smotanovou omáčkou, s restovaným kuracím mäsom a presypané parmezánom. Skvelé, len škoda, že po tých dvoch jedlách predtým som už nevládala dojesť :)
 Valentínske menu. Nedali sme si ho celé, skúsili sme skombinovať s vecami z jedálneho lístka. Škoda, že som už nemala silu na kokosovú panna cottu s horúcim ovocím. Mohlo to byť fajn.
Celkovo sme v tejto reštaurácii boli druhý krát. A páčilo sa nám oba razy. Reštaurácia je zariadená v talianskom štýle, pričom oceňujem, že človek vidí do kuchyne, ako sa jeho jedlo pripravuje. I keď my sme nevideli, sedeli sme príliš ďaleko. Určite to tu ale odporúčam.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára