pondelok 27. júla 2015

Magic Mike XXL


Minulý týždeň sme s kamarátkou navštívili prerobené kino u nás v meste, v Partizánskom. Vybrali sme si film Magic Mike XXL, predsalen nové sedačky a babská jazda si zaslúžia film určený pre dievčatá, plný polonahých tiel a pekných chlapcov. Za mňa musím povedať, že Magic Mike jednotku som nevidela, čiže som tak trocha dúfala, že to nebude na seba nadväzovať. A nenadväzovalo...

Partia striptérov sa po vzore svojho vodcu Magic Mikea rozhodla zavesiť striptérske umenie na klinec, avšak chcú to spraviť štýlovo a zúčastniť sa striptérskej súťaže. Na ceste do Južnej Karolíny zažívajú kopec srandy, stretávajú nových ľudí, riešia smerovanie svojich ďalších životov. Skrátka, stručne a jasne, nie je to kinematografický top, ale ani neurazí. Ako letná oddychovka je tento film super. Odporúčam každému, kto sa chce trocha zabaviť a moc nepremýšľať nad dejom, lebo nebudeme si klamať, veľa tu toho deja nie je. Moje osobné plusy:
- Channing Tatum na začiatku filmu, keď predvádza tanček vo svojej dielni
- Joe Manganiello pri hľadaní nového striptérskeho ja v supermarkete s cieľom rozosmiať pokladníčku s kamennou tvárou
- scény odohrávajúce sa v Domina house
- záverečné striptérske čísla, ale len tie, ktoré predviedli Joe Manganiello a Channing Tatum, tie mali šťavu

Ostatne, neviem, či sa veľmi dá hovoriť o striptérskych číslach, keďže väčšinou sme videli maximálne nahú vypracovanú hruď. Toľko k tomu. Avšak, nedajte sa odradiť, názor si musí spraviť každý sám :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára