nedeľa 10. mája 2015

Júnová EMMA a smoothie


Napriek hrozivým predpovediam počasia sa predĺžený víkend vydaril dokonale. Aj keď som vďaka zvýšenému množstvu zákaziek prepracovala väčšinu času ( čo mi vôbec nevadilo, lebo ja mám zákazky rada ), stihla som si užiť aj pár pekných chvíľ na grilovačke, na nákupoch nových komponentov pre kabelky, na kávičkách na námestí s priateľom. Okrem iného moje srdce pookrialo, keď mi ešte vo štvrtok na FB vybehlo, že nová, júnová EMMA je už v predaji. Čo v nej nájdete tentokrát? Kopec topánok, mnoho inšpirácie, fúru zaujímavých článkov a v neposlednom rade aj zľavy na nákupy a buď mini antiperspirant alebo mini pleťovú vodu. EMMA si svoje čitateľky stále rozmaznáva :)
Čo by som chcela dať do popredia, je môj nový objav - smoothies. Teda, nie je to nič nové, ale je to super alternatíva pre ľudí ako som ja. Denná odporúčaná dávka je nejakých 6 kusov ovocia a zeleniny. To sa mi bežne nikdy nepodarí do seba dostať. Ale len do môjho ranného smoothie si dávam jeden pomaranč, jednu mrkvu a jedno jablko. Chuť je výborná, veľmi to osvieži a internet je plný inšpirácií. Skúšala som aj uhorkové ( tiež výborné ) a chystám sa na paradajkové ( uvidíme, čo to dá ).
Tak do toho, kúpiť EMMU, spraviť smoothie, sadnúť si niekam von, vyložiť nohy a užívať pekné počasie!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára