nedeľa 31. mája 2015

F&F Active

Keď som si na začiatku mája kúpila EMMU a našla som v nej zľavové kupóny, hneď som premýšľala nad tým, čo si ,,potrebujem ´´kúpiť. Pri listovaní v kupónoch mi padol zrak na skvelú 25 % - nú zľavu na značku F&F. Vzhľadom k tomu, že sa opäť začína cyklistická sezóna, rozhodla som si zvýšiť chuť na bicyklovanie kúpou pekných tenisiek a trička v rovnakých farbách. Keď som sa išla v sobotu takto v novom bicyklovať, veru veľmi ma nové oblečenie povzbudilo :) Tenisky sú super, priedušné, so zapamätateľnou vložkou a s tričkom som zatiaľ tiež spokojná. No nekúp to!
Okrem tejto zľavy sú tu aj rôzne iné kupóny, napríklad na H&M, Fann Parfumerie, na predplatné časopisov a kopec iných vecí. EMMA Shopping víkend by mohol byť aj častejšie :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára