nedeľa 8. novembra 2015

Decembrová EMMA a týždeň v skratke


Tento týždeň bol krutý. Už od nedele som cítila, že na mňa niečo lezie a vedela som, že teda pravdepodobne budem chorá. V pondelok som preto nešla do práce v naivnej predstave, že deň voľna to napraví a v utorok už budem fit. Samozrejme, nestalo sa tak a zhoršilo sa to. V práci som však nechcela vymeškať a tak som poctivo chodila ďalej. Našťastie, dnes som už relatívne okej, z čoho sa fakt teším, pretože mi veľmi chýba cvičenie.
Aj napriek chorobe som však cez týždeň nezaháľala, čo sa mojich kabeliek týka. Keďže sa blíži čas Vianoc, mám nachystaných niekoľko modelov, na ktorých treba rýchlo pracovať. U mňa vznikol jeden zaujímavý paradox- čím viac som chorá alebo v strese, tým viac spravím. Preto sa ani nečudujem, že som tento týždeň jednu kabelku prerobila, druhú dokončujem a ešte som stihla dať na šablóny aj peňaženku.
V piatok som som si kúpila EMMU, aby som pri nej cez víkend zrelaxovala, poobkukávala nové trendy, naladila sa na vianočné témy, keďže ide o decembrové číslo. Avšak, čakala som márne. Toto posledné číslo ma celkom sklamalo, nie je tam nič vianočné, ani nič extra inšpirujúce, s čítaním to tiež nie je ružové. Niekedy mám pocit, že ide o stále dokola obmieľané témy, každá strana obsahuje rozsiahlu reklamu a inzerciu a veci, čo si ako čitateľky máme kúpiť stoja tak veľa, že uvažujem, či EMMU čítajú len samé manažérky, ktoré si to môžu dovoliť. Asi si tento časopis kupujem skôr z nostalgie, lebo naozaj mám skoro každé číslo. Nuž, možno ho od Nového roka zamením za nejaký iný ženský časopis. 
Čo však zbožňujem na nedeliach je fakt, že k nám dorazí Lidl leták, kde si vždy rada prečítam inšpirujúce recepty od Ihnačáka, Paulusa, ale hlavne od Polákovej. A tematické týždne, tie sú najviac! :) 




0 komentárov:

Zverejnenie komentára