pondelok 24. augusta 2015

Croatia 2015 I.


Chorvátsko. Chodím sem rok čo rok už asi desať rokov. Keď sme tam s rodinou prišli prvýkrát, vôbec sa mi tam nepáčilo, hory, skaly, more, kamienková pláž. Až neskôr po objavení rôznych zaujímavých miest som si Chorvátsko zamilovala natoľko, že je to moja prvá voľba pri výbere dovolenky. Neľutujem ani jeden raz, čo som tam bola. Chorvátsko to je krásne Biokovo, nádherne čisté more, jemné kamienky, perfektná klíma, vodopády, pamiatky, dych berúca príroda....toto všetko a ešte oveľa viac. Jednoducho- moja srdcová záležitosť.
Tento rok sme boli len my dvaja s priateľom. Ako cieľovú destináciu sme si vybrali prímorské mestečko Tučepi, ktoré patrí k Makarskej riviére. Ubytovanie skvelé, jedlo tiež, kopec pekných momentov a zážitkov. Odporúčam každému, kto váha, kam má ísť oddychovať. Dobrodošli!









0 komentárov:

Zverejnenie komentára